SPACER




Juanita du Plessis

JOHANNESBURG

JOHANNESBURG

spacer2


.

++++ updates ++++ updates ++++ updates ++++

Monday, August 26, 2024

Juanita du Plessis & Theuns Jordaan - 2012 ONTHOU MY - REMEMBER ME !

Theuns Jordaan - In Loving Memory ! So empty without you !

ONTHOU MY !


Al die ure, elke nag wat ek verby wens Die gesigte in my drome, ek weet dis jy Ek mis jou, die verlange laat my hart huil Jou laaste woorde sny deur my Dit sny deur my Ek staan in die reën Net ek alleen En ek wonder, ek wonder Sal jy my eendag onthou As jou wêreld leeg raak om jou Sal jy onthou, sal jy my onthou As liefde sy rug op jou draai En jy na 'n beter lewe wil blaai Sal jy onthou Sal jy my onthou Ek probeer vergeet, elke foto het jou naam op Jou glimlag bly in my, jy bly in my Mag my woorde 'n merk in jou gedagtes los Mag ek daar wees in jou drome In jou drome Môre is ook eendag En my hart bly hoop Maar ek vra jou, ek vra jou Sal jy my eendag onthou As jou wêreld leeg raak om jou Sal jy onthou, sal jy my onthou As liefde sy rug op jou draai En jy na 'n beter lewe wil blaai Sal jy onthou Sal jy my onthou


REMEMBER ME !


All the hours, every night that I wish gone The faces in my dreams, I know it's you I miss you, the longing makes my heart cry Your last words cut through me It cuts through me I'm standing in the rain Just me alone And me wonder, I wonder Will you remember me one day When your world becomes empty around you Will you remember, will you remember me When love turns its back on you And you want to turn to a better life Will you remember Will you remember me I'm trying to forget , every picture has your name on it Your smile stays in me, you stay in me May my words leave a mark in your mind May I be there in your dreams In your dreams Tomorrow is also one day And my heart keeps hoping But I ask you , I ask you Will you remember me one day When your world becomes empty around you Will you remember, will you remember me When love turns its back on you And you want to turn to a better life Will you remember Will you remember me